arrow_drop_up arrow_drop_down

Nooit meer last van biofilm!

Hét systeem dat u 100% garantie biedt.

DCW Desinfectiesysteem

In cases van de afgelopen jaren merkten we dat er geen systeem en/of desinfectiemiddel was dat altijd de oplossing biedt als het gaat om het verwijderen van een biofilm (met legionella) en er ook voor zorgt dat er geen biofilm meer terugkomt. Veel mondzorgpraktijken blijven problemen houden met de waterkwaliteit. Ze besteden hier veel tijd aan en maken hoge kosten met wisselend succes. Ook zijn de meeste van deze producten schadelijk voor het milieu en kunnen gevaarlijk zijn voor de gezondheid van mensen.

Met trots presenteren  wij u het DCW Desinfectiesysteem. Als enige partij in Nederland kunnen wij u deze generator, afkomstig uit Denemarken, aanbieden. Met het DCW Desinfectiesysteem is het mogelijk om veilig onderchlorig zuur insitu te maken van alleen zout, water en elektriciteit. Onderchlorig zuur is één van de meest krachtige, op chloor gebaseerde, desinfectiemiddelen. Dit zorgt ervoor dat de aanwezig biofilm (met eventueel legionella) binnen een zeer korte tijd wordt afgebroken en niet meer terug groeit. Een voordeel is bovendien dat het desinfectiemiddel geclassificeerd is volgens EU richtlijnen als niettoxisch en biologisch afbreekbaar.

Het DCW Desinfectiesysteem werkt zowel bij units aangesloten op het waterleidingnet als wanneer u gebruik maakt van een flessensysteem.

Wilt u uitgebreidere en technische informatie ontvangen over ons systeem en/of willen weten wat de plaatsingsmogelijkheden zijn voor uw praktijk, neem dan contact met ons op.

Voordelen van het DCW Desinfectiesysteem

Verwijdert biofilm in korte tijd en zorgt dat het niet meer terugkomt

Onschadelijk voor de gezondheid van mensen

Onschadelijk voor het milieu: niettoxisch en biologisch afbreekbaar

Inzetbaar bij zowel units aangesloten op het waterleidingnet als flessensysteem

Niet goed geld terug garantie

Hoe werkt het DCW Desinfectiesysteem?

Het DCW Desinfectiesysteem is toepasbaar op veel sectoren. Dental WaterTest heeft de technologie verder gespecificeerd op de tandheelkundige branche. Om een algemene indruk te krijgen van het systeem kunt u het filmpje (in het Engels) hiernaast bekijken.

Geïnteresseerd in het DCW Systeem?

Neem vrijblijvend contact met ons op. Wij vertellen graag wat de mogelijkheden voor implementatie bij u in de praktijk zijn.

DCW Desinfectiesysteem succesvol bij

Praktijk voor orthodontie Dr. J.M.C. Ostyn

Als eerste praktijk in Nederland heeft Praktijk voor orthodontie Dr. J.M.C. Ostyn gebruik gemaakt van het DCW Desinfectiesysteem. Een enorm succes na ruim 2 jaar hard werken om de waterkwaliteit op orde te krijgen.
‘Dat de units nu schoon zijn en met behulp van het systeem schoon blijven, scheelt ons veel tijd. Na al dat extra spoelen kunnen we nu weer terug naar het ‘normale’ spoelprotocol.