De komende tijd staat in iedere nieuwsbrief één van onze partners centraal. Ze vertellen onder andere waar ze mee bezig zijn, wat voor hun het belang is van schoon water en over de samenwerking met Dental WaterTest. Ditmaal de beurt aan familiebedrijf All Dent, gevestigd in Veenendaal.
Interview met Herm Slagmoolen, directeur/eigenaar, en Wouter Blasse, hoofd technische dienst.
‘Dental WaterTest denkt mee en verleent service’
‘Dat is precies wat bij de filosofie van All Dent past’
‘De beste in service. Dat is wie we willen zijn en waar we continue ons uiterste best voor doen’, vertelt Herm Slagmoolen. ‘Iedere dag doen we er met ons hele team alles aan om onze klanten tevreden te houden. Gelukkig worden we hiervoor ook beloond: het merendeel van de klanten bestelt bij ons ook zijn tweede en/of derde installatie’.
Service
‘All Dent realiseert de inrichting van praktijken, van concept tot realisatie. Maar, bij de oplevering houdt het wat ons betreft zeker niet op’, geeft Wouter Blasse aan. ‘Met onze sterkte technische dienst en focus op service gaan wij relaties aan voor een lange termijn. Een voorbeeld van onze service is dat wij om 7.30 uur telefonisch bereikbaar zijn voor praktijken. Dit is het tijdstip waarop praktijken opstarten. Wanneer zij bellen met een probleem kunnen wij het schema van onze technische dienst nog wijzigen. Ook tussen de middag zijn wij juist aan de telefoon goed bezet. Monteurs worden digitaal aangestuurd en hebben onderdelen in de auto waardoor we snelheid, flexibiliteit en continuïteit kunnen garanderen’, legt het hoofd van de technische dienst enthousiast uit.
‘Onze technische dienst is in ons bedrijf zeker zo belangrijk als de afdeling verkoop. Onze monteurs worden goed getraind. Zij zijn onze ogen en oren. We krijgen van hen veel terug over wat er speelt in praktijken, vertelt Slagmoolen. We doen niet aan koude acquisitie, maar we zijn aanwezig op beurzen en congressen. Daarnaast ontvangen we praktijkmedewerkers en studenten graag in onze showroom. Op deze manier krijgen zij een gevoel bij onze dienstverlening en wij horen wat hun wensen zijn’.
Plezierige en professionele samenwerking
‘Wij verkopen producten van diverse leveranciers. Bij elkaar een mooi pallet aan Finse ergonomie, Duitse degelijkheid en Italiaans design. Wij willen onze klanten een totaalpakket bieden. Naast de verkoop van bijvoorbeeld röntgenapparatuur zorgen we er daarom voor dat er in de praktijk een röntgenmeting gedaan kan worden. Datzelfde geldt voor het testen van de waterkwaliteit in een unit die door ons geplaatst is. Hiervoor hebben in Dental WaterTest een fijne partner gevonden. Praktijken moeten de garantie hebben dat ze na plaatsing ook echt met een schone unit beginnen. Om die reden hebben we met één van onze fabrikanten afspraken gemaakt om al in de fabriek een desinfectans in de leidingen te spuiten, zodat biofilm niet de gelegenheid krijgt zicht te ontwikkelen tijdens het transport. Daarnaast hebben we Dental WaterTest gevraagd direct na het plaatsen van de unit een watertest af te nemen. Een zogenaamde 0-meting. Dit is de bos bloemen die je ontvangt bij de aankoop van een nieuwe auto’, schetst de directeur lachend.
‘Onze samenwerking is naast plezierig en professioneel ook opbouwend’, vertelt Blasse. We helpen klanten echt verder. Zo hebben we nu, na advies van Guus Vreeswijk, in ons leidingenvoorschrift opgenomen gebruik te maken van koperen leidingen. Guus gaf aan dat koper bacterieafstotend is en dat bij kunststof vaak nog voor de unit al biofilm opgebouwd wordt. Bij Dental WaterTest weten we dat het resultaat van een test een hard feit is. Dat kan een onplezierige uitslag zijn, maar je kunt er vervolgens wel mee aan de slag. We krijgen van klanten terug dat ze zeer tevreden zijn over de opvolging en het advies van Dental WaterTest. Ze denken mee en verlenen service en dat is precies wat bij de filosofie van All Dent past’.